povestire

Era o noapte minunata pe la orele 2-3 , eu si prietenul meu ieseam din discoteca putin afumati. Ne-am hotarat sa mergem pe jos deoarece nu stateam departe.Din vorba in vorba am ajuns in spatele unor domnisoare iar prietenul meu indemnat de aburii bauturii incepe sa le passaie, la care una din cele doua se intoarce si zice: ” Ce ai boule scapi aer?”.Eu m-am facu mic,cuprinzandu-ma oarece rusine, dar a venit replica :”Nu, pun frana sa nu calc o vaca!”. Am crezut ca nu e adevarat ce am auzit si am izbucnit intr-un ras de zile mari……A fost minunat.

Leave a Reply

